يكي از حلقه هاي مفقوده در كشورما مقوله توجه جدي به احزاب و نقش آنها در امور كشور است. امروز اگرما در پي مديريتي قدرتمند و باثبات هستيم لاجرم بايد زمينه رشد و تقويت احزاب را فراهم كنيم. متأسفانه عده يي باوجود تأكيد قانون اساسي و نياز و ضرورت جامعه به اين مهم همواره در پي تضعيف احزاب اند و در فرصتهاي مختلف چه بسا در كسوت متوليت نيز اندر ذم احزاب سخن مي رانند و چشم خود را بر تجربه هاي مهم بشري مي بندند؛ غافل از اينكه اگر در پي پيشرفت و ترقي هستيم چاره يي جز راه اندازي و تقويت احزاب حرفه يي نداريم و اگر دولتي قدرتمند و پاسخگو مي خواهيم و اگر مجلس پويا و پرتحرك پرسشگر ومدافع حقوق ملت مي خواهيم چاره يي جز ايجاد بستر مناسب براي بسط و تعميق فرهنگ حزبي در كشور نداريم.

ادامه مطلب در سایت بازنویس

 

http://www.baznevis.com