با توجه به مصاحبه ها و سخنان اخیر ، این شبهه که ایشان قائل به اقتصاد دولتی است از بین رفت.  همچنین به این نتیجه رسیده ام که ایشان کماکان به عدالت پایبند است. همچنان توجه به مسئله ای به نام اخلاقیات در اداره کشور دارند و اینکه کشور باید از مدیریت شخصی، سلیقه ای و بعضا هیجانی و عاطفی خارج شود.